Erasmus Marketing Institute (EMI)
Erasmus Marketing Institute levert executive onderwijs en contractonderzoek op het gebied van marketing, strategie en business in de breedte. Marketing is van groot belang binnen iedere organisatie: wie wil groeien, moet beschikken over een goede marketing strategie en effectieve marketing tools. Deze marketing strategie en marketing tools moeten bijdragen aan het realiseren van ambitieuze doelen, recht doen aan de klant, de eigen organisatie én het maatschappelijk domein. Het Erasmus Marketing Institute wil op al die vlakken relevant zijn door kennis te delen en te ontwikkelen.
Daarom vind je bij EMI marketingopleidingen en marketingcursussen voor professionals die bijdragen aan jouw carrière en aan de groei van je organisatie. EMI biedt bijvoorbeeld samen met het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) een Post-Master in Marketing Leadership aan.
Naast het verzorgen van onderwijs ondersteunt EMI allerlei organisaties met uiteenlopende marketing- en business vraagstukken. Het contractonderzoek van EMI richt zich op complexe marketingvraagstukken van bedrijven die willen groeien door middel van slimme strategische beslissingen. Een belangrijk onderdeel van het contractonderzoek is het EUR Klantwaarde Model, dat is ontwikkeld in samenwerking met Erasmus Q-intelligence (EQI).
drs. Emilie Huber
Programmadirecteur